.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دفاع آيت‌الله طبرسي از شجاعت احمدي‌‌نژاد
:

نماينده مقام معظم رهبري در مازندران گفت: حرف‌هايي كه احمدي‌نژاد شجاعانه بيان مي‌كند، سخناني است كه بسياري از رئيس‌جمهورهاي كشورهاي جهان توان گفتن آن را ندارند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، آيت‌الله نورالله طبرسي امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه مركز مازندران اظهار داشت: در جريان قرآن‌سوزي، كشورهاي عربي اصلا واكنش نشان ندادند.
وي با اشاره به اينكه اسلام دين نوع‌دوستي است، افزود: كشورهاي ثروتمند اسلامي بايد بخشي از اموال خود را براي حل مشكلات كشورهاي نيازمند قرار دهند.
‌طبرسي با بيان اينكه اسلام مخالف ثروت نيست، تصريح كرد: اسلام با سرمايه‌‌سالاري مخالف است و سرمايه‌اي كه در اختيار كشورهاي اسلامي است، بايد در براي برطرف كردن نياز ستمديدگان هزينه شود.
خطيب نماز جمعه ساري با اشاره به قرار گرفتن در هفته دفاع مقدس گفت: هنوز يك‌هزارم آنچه كه بايد از دفاع مقدس تدوين شود، بيان نشده است.
وي با بيان اينكه هيچ كس نمي‌تواند حق شهدا را ادا كند، اظهار داشت: ادبياتي كه در مورد دفاع مقدس ادا مي‌شود، فقط در حدي است كه‌ احتياجات روحي و رواني خود را نسبت به شهدا ادا مي‌كنيم و هيچ وقت اين ادبيات نمي‌تواند بازگوكننده ارزش‌هاي اصيل دفاع مقدس باشد.
طبرسي خاطرنشان كرد: ما نمي‌توانيم از عهده شكر ايثارگري‌هاي انجام شده در برابر تلاش مجاهدان برآيم، با انتقاد از اينكه هنوز تاريخ مدون و مستند در مورد دفاع مقدس نداريم.
وي با اشاره به اينكه با يك‌سري فعاليت‌هاي كليشه‌اي در هفته دفاع مقدس مواجه هستيم، گفت: در طول اين سال‌هاي تكرار مكررات در مورد دفاع مقدس انجام شد كه تكريم دفاع مقدس در مورد گذاشتن يادواره‌هاي شهدا، زدن پارچه و بنر و سخنراني فرماندهان جنگ بسنده شد.
خطيب جمعه مركز مازندران در بخش ديگري از سخنانش به فرا رسيدن زمان بازگشايي مدارس اشاره كرد و خاطرنشان كرد: 13 ميليون دانش‌آموز در سنگر مدرسه تعليم مي‌بينند.
وي با اعلام اينكه بايد آموزش‌هاي مدرسه متناسب با فرهنگ و ارزش‌هاي ديني باشد، بيان داشت: اگر اين گونه نباشد اين آموزش‌ها به ضد آموزش تبديل مي‌شود و در نتيجه چيزي براي كشور باقي نمي‌ماند.
طبرسي با انتقاد از چاپ عكس‌هاي نامناسب در پشت دفترچه‌هاي آموزشي گفت: من اين مسئله را به معاون وزير آموزش و پرورش گزارش دادم چون در بسياري از اين دفترچه‌هاي تصاوير نامناسب از عكس‌هاي زنان وجود دارد كه اين مسئله كم كم به فرهنگ تبديل مي‌شود.
وي با اشاره به حضور موفقيت آميز رئيس جمهور در نيويورك افزود: رئيس جمهور كشور ما با چالش كشيدن افكار آنها بر ضرورت تغيير مديريت جهاني تاكيد مي‌كند.
نماينده ولي فقيه در مازندران اظهار داشت: حرف‌هايي كه احمدي‌نژاد شجاعانه بيان مي‌كند، سخناني است كه بسياري از رئيس‌جمهورهاي كشورهاي جهان توان گفتن آن را ندارند و اين در حالي است كه احمدي‌نژاد به راحتي اعلام مي‌كند كه شما توانايي مديريت جهاني را نداريد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.